Saker jag inte berättar åt andra

And the tears come streaming down your face. When you lose something you can't replace. When you love someone but it goes to waste. Could it be worse?

Publicerad 2013-06-11 21:00:14 i Allmänt

Hur kan detta vara rätt beslut när det känns så fel? Är det rätt om det gör så här ont? En ständig klump i bröstet och tårarna är aldrig långt borta. Skulle jag inte bry mig om dig så mycket som jag gör så skulle jag böna och be för att få dig tillbaka, men jag kan inte göra det mot dig. Jag är fortfarande övertygad om att du har det bättre utan mig. Men det är svårare än jag trodde, och jag väntar bara på ett meddelande från dig. Ett litet meddelande där du frågar hur jag mår. 
Jag skickade ett hej åt dig förra natten, när jag låg vaken och allt snurrade i huvudet och allt känndes förjävligt. Men du svarade aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fanta

En anonym blogg, där jag skriver mina innersta tankar

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela